Lähitulevaisuus

Ilona: Jaha, koppa on siirretty hellan päälle. En oo ihan tyhmä. Joko Riesa tai meitsi on lähdössä vetskulle. Riesa kävi viimeks, ehkä on siis mun vuoro.

Veikkaan muutenkin, että on mun vuoro. Ihminen kurkkii ärsyttävästi mun hännän alle. Oonhan mä nuollut sieltä karvaa pois, mutta en kerro miksi – mun oma asia! Mutta en siis oo kovin yllättynyt, jos tästä taas mennään ja vaik varastavat pissiä tai jotain. Onhan tässä tätä stressiä ollut. Eikä näytä heti helpottavan :-( Ei pentu osaa vieläkään käyttäytyä eikä ottaa huomioon mun tunteita eikä oman rauhan kaipuuta. RIESA!

kumpikin rullaa mattoa eteisessä, jotain jännää sen alla

Mitämitä?

Ilonan työläs katse eteisen mattoa kurittavaan Zetoriin

Näättekö? Sen pitää aina tehdä samaa kuin mä ja olla siellä missä mä!

Seuraava artikkeli

23 kommenttia

  1. Voi sentään ! Peukkuja hei kaverit, että homma hoituu iisisti. Kaikin puolin. Pusui teille <3

  2. Tsemppiä! Toivottavasti ei oo mitään isompaa. Eikä penaalitkaan (eiku vai mitkä?), koska niiden tyhjääminen tympeää! Figolta on tyhjätty. Kotona kylläkin.

    *purrrrrrRRRR* teille!

  3. Aijoo, onhan siellä ne penaalitkin … pikku-Harmaalta tyhjennettiin siitä monta kertaa. No, katotaan. Huomenna pääsee varaamaan aikaa.

  4. Tsemppiä sulle Ilona, ehkä se on kiva vetsku.
    -Pena

  5. Tsemppiä lääkäriin!
    Voi hitsi, ja toi leikkeihin sekaantuminen ei lopu IKINÄ. Aina se tulee ja pilaa mun vaivalla kootut konstruktiot. MUSTI

    • Musti, ei lopu vai?? VOI EI. Mä en ikinä saa olla ihmisen kaa hellää hetkee. Tai muutakaan. Kato nyt tätäkin: kun mä lipaisin kylkeeni, sen pitää lipaista omaansa. Matkiapina!

  6. Voi kurjuuksien kurjuus, mutta hyvää ne kurkkijat kuitenkin tarkoittavat, vaikkei varmaan siltä tunnu. Toivotaan, että pikkuinenkin oppisi vähän antamaan sulle omaakin tilaa. <3

  7. Ne pikkusisarukset on kyl tommosia vanhempanakin. Olga on kans tunkemassa tutkimaan mun juttuja. Mä sit vähän heristän tassua, niin kyl se katoaa. Mamin ja mun yhteisiin hetkiin se ei kyl uskalla tunkea. T. Sofi

    • Aaaaa mä en enää kestä kuulla, ettei toi kesyynny ikinä! Mä en oo kovin hyvä heristämään tassua :-/ Onneks edes teillä menee paremmin.

  8. OutiAlex

     /  lokakuu 25, 2015

    Tiedätkö Ilona, kun mulle tuli sellainen dejavuu-tunne :)

    • Äh! Meinaatsä mua? Mutta mä RAKASTIN Harmaata! Toi riehuu ja puree mua! Mä en riehunut ikinä, mä vaan… rakastin…

  9. Voi Ilona, toivottavasti se lopettas sun kiusaamisen ja et lääkärillä menee mukavasti <3

  10. Ana

     /  lokakuu 26, 2015

    No nyt on käyty. Penaalit tyhjennettiin ja toivotaan että se oli siinä. Saatiin mukaan puhdistusohjeet ja voide. Voidetta ei saisi nuolla, eli kuuppa päähän. Ei tule onnistumaan. Ilona asuu tään riehakkaan nuorenherran kans täällä 10h päivässä kahdestaan. Ai vielä rajoitteita siihen, miten I pystyy puolustautumaan ja pitämään aluerajansa?

    Jotenkin tää nyt pitää sumplia. Ajattelin, että nyt huomenna vain puhdistan karvatonta kohtaa ja katotaan miten tilanne kehittyy. Jos I on tyytyväinen penaalien tyhjennykseen ja nuolee vähemmän, kohta saattaa parantua ilman voidettakin. Jos taas ei… No, mun pitää kattoo erikseen miten jatketaan ke to, mutta pe la su pystyn olemaan enimmäkseen kotona ja vaikka vahtimaan kuuppapäätä jos tarvii.

    On tää nyt taas. Just tällaisia settejä varten ois hyvä olla se toinen kissaihminen kotona. Jos sen voisi sitten taitella kaappiin piiloon muiksi ajoiksi.

  11. Ana

     /  lokakuu 26, 2015

    Olispa sekin tosi jees jos Ilona ei olis noin arka :-/ tai edes että joko ois arka tai sitten ei, mutta kun on vielä bipolaarikin.

  12. Fiksu tyttö! Toivottavasti syy selviää ja Zetor oppii antamaan tilaa tarvittaessa! Meillä Rakun teinistyessä/aikuistuessa poitsu alkoi olemaan jo sen verran kovakourainen leikeissä, että se hiersi kovasti Haikun ja Rakun välejä.Onneksi Noran tulo rauhoitti tilanteen siten, että Nora antoi Rakulle mielellään sen kaipaaman painivastuksen ja Haiku sai enemmän vapautuksia asian suhteen. Ehkä Ilona sinun pitäisi vähän koittaa pehmitellä mamia kolmannen kissan hankkimisen osalta, jos alkaa ahdistaa liikaa? :)

  13. Tuo tötteröhomma on kyllä aika vaikea! Eikä vissiin voi Ilonaa sulkea vaikka kylppäriin päiväksi? Taitaisi tulla itku ja hammastenkiristys ja stressi siitäkin?

    Tai jos se voide auttaa, niin voisiko tehdä niin, että pitää tötteröä vaan voiteen laiton jälkeen siihen asti, kunnes se on imeytynyt? Siis jos se auttaa ja kissa ei nuole sitä kohtaa, niin ehkei tarvi pitääkään tötteröä koko ajan?

    Niin tai näin, toivottavasti Iltsu paranee!

    • Ei se erottaminen oikein toimi. Pentu huutaa ja meinaa tulla ovesta läpi jo, jos pesen Iltsun hampaat vessanovi suljettuna (ettei pentu häiriköisi…)
      Katotaan nyt ensin pelkällä puhdistuksella. Jos ei auta, niin pakko mennä sitten voiteeseen ja tötsään.

      Ja Piivi, JOO EI kolmatta kissaa…

  14. Soitin vakuutusyhtiöön. Nyt todella rupee tuntumaan että vakuutuksen ottaminen on kannattanut. Ilona on käynyt nyt parin kuukauden sisällä kahdesti jo lekurissa, ja tällä kertaa maksettiin enää vain 25% loppusummasta. 75% tulee vakuutuksesta. Kyl on aika hallelujaa-olo!

  15. Ana

     /  lokakuu 27, 2015

    On tää Ilonan hoitaminen yhtä… Se saattaa mennä karkuun tunteja, ja sit kuitenkin antautuu. Miks edes vaivautua väistelemään, kun lopulta kumminkin kököttää odottamassa kiinniottoa? Koska se on kissa, niin niin…

    No, puhdistuksella ollaan edetty. Eihän se iho vielä näytä hyvältä, mutta ei pahemmaltakaan. Enkä nyt kotona ollessa ole nähnyt tytyn pesevän peppua kuin sen jälkeen kun Septidin oli käynyt siellä.

  16. Ana

     /  lokakuu 28, 2015

    Petissä. Nyt Ilona nukkuu kainalossani ja Zetor jalkojen päällä ♥

