Uudet jännäsukat

6 kuvaa kissat nuuskii lattiallaolevia uusia sukkia. Kissakuvioita!

Oooo, onpa kauniit sukat! MUN kuvia, paljon!

Näytä mulle! Näytä! Näytä mulle kaa!

Näytä mulle! Näytä! Näytä mulle kaa!

Nuuuuf! Näissä on muuten jännä haju... joku tuttu...

Nuuuuf! Näissä on muuten jännä haju… joku tuttu…

Mun sydän sanoo puputi-pum! Näillä sukilla on käyty..

Mun sydän sanoo puputi-pum! Näillä sukilla on käyty..

... Naukulassa! MUN TYTTÖYSTÄVÄ tuoksuu tässä! Namu-neiti Naukulan!

… Naukulassa! MUN TYTTÖYSTÄVÄ tuoksuu tässä! Namu-neiti Naukulan!

Kuvat on mun. Minä.

Kuvat on mun. Minä.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

15 kommenttia

  1. Ilonasukat, ihanat!

  2. Oi, minäkin haluan tuollaiset sukat (vaikka Max ne yöllä veisikin omaan jemmaansa..arrgh).

  3. Hienot sukat! Ajatella, että niissä on Ilonan kuvia ja Namun tuoksua! On ajateltu kaikki valmiiksi!

  4. OutiAlex

     /  marraskuu 23, 2015

    Kivat Ilona-sukat:)

  5. Iiiiihanat sukat! ♥

  6. Ne on varmaan siellä Virossa lukeneet teidän blogia, kun on osanneet laittaa Ilonan kuvat sukkiin :)
    Onko nää tuoksusukat nyt joku Juttu? Teillä oli Namusukat ja meillä pikkuipanasukat.

  7. Ihanasti oot sukissa Ilona <3

  8. Kivoja kommenteerauksia, kiitti vaan teille kamut!
    Onhan se hyvä että on jotain jänniikin tuoksuja välillä. Muuten ku kaikki tuoksuis kodille vaan.
    Tänään syötiin päivällä yhtä jännää juttuu kun ihminen oli poissa. Se varmaan kertoo siitä huomenna. (Oli muute pahaa, ei ois pitänyt koskee.)

  9. Ihanat sukat ja ihan selvästi Ilonan kuva niissä monta kertaa!

