Noutajakissat

Zetor veikistelee kirjahyllyssä

Minä!

Zetor osaa tuoda lelua heitettäväksi ja noutaa! Mutta vain yhtä – PrimaCatin kissaa. Ilona tuo ja noutaa mitä vain pieniä leluja (Zetorin kissa on liian iso), mutta poika haluaa, ainakin toistaiseksi, noutaa vain raitakissaa.

Tähän mennessä Zetor on noutanut vain satunnaisesti. Mutta nyt tänä aamuna ollaan leikitty samaa niin pitkään, että pakko uskoa, että osaa se halutessaan noutoleikin.

lelukissa ja Zetor vierekkäin matolla

Me raitakissat. Toi on mun bestis, toi pieni rääppä.

Seuraava artikkeli

14 kommenttia

  1. Aika iso noudettava sulla! Pienten kappaleiden noutoa harrasti Figokin pienenä poikana, mutta ei noin isojen! Minä en ole ikinä. Se hakee joka heittelee tavaroita pitkin kämppää.

    Hyvää joulun jatkoa! Älkää rasittako itseänne liiaksi!

  2. Zetor ei pieniin saaliisiin tyydykään. Vaan parempi onkin, että on vähän isompi, niin riittää meille molemmille <3

    • Namu, TYTTÖYSTÄVÄNI <3 Ihanaa kuulla susta aina välillä. Tykkäisitsä noutaa mun kaa? Voidaan jakaa!

  3. Saila

     /  joulukuu 26, 2015

    Voi Zetor ♥ Sulla on niin hellyyttävät silmät! Mä noutaisin sulle mitä vaan.

    • Kiitos, Saila. Saattaa olla, että laiton ton just korvan taakse :-))) Noudatko mulle Namun? Hih.

  4. Mä en nouda, mutta tuo raitakissa on huippu mustakin!

    • Eikö? Ihan ykkönen! Mulla on vielä yks repimättä. Mut saan sen vasta kun tää menee enemmän rikki.

  5. Samaa mieltä kuin Friede: se jka heittää myös hakee. Mut te ootte vielä niin nuoria et viittitte hakee. Toisaalta ihmiset on kyllä aika hitaita siinä hakemisessa et jos meinaa vauhtileikkiä pitää yllä, niin itte on haettava. Oot söppeli :)

  6. Kyl mäkin leikin noutamista, mutta vaan tyypin kanssa. Ihminen jos yrittää, ni joutuu ihan ite noutamaan heittämänsä.
    -Pena

    • Hei sulla on nyt se uus Punkku siellä kans! Muistathan opettaa sillekin noutamisen. Ihmiset menee aina pähkinöiks kun kissa noutaa. Varmaan oot huomannut, irtopisteitä ropisee!

  7. Noutoleikkejä, vau! Zetor on melkoinen äijä kun vain iso lelu kelpaa nuodettavaksi. :D

