Kyllä se puremalla lähtee!

Zetor: Se on nyt silleen, että mun on saatava tuo pallo pois tunnelista! Koitin jo raahata tätä tyhmää rataa ympäriinsä, mut ei. Nyt meinaan purra tätä niin pitkään, että pallo vapautuu. Freedom! Eiks niin, pallo? Tuu leikkiin mun kaa tänne lattian avaraan speissiin! Hampailla lähtee.

Zetor yrittää suulla ja puremalla saada pallon ulos leikkiradalta. Fail. viisi kuvaa

zet_palloradan_kimpussa3

zet_palloradan_kimpussa2

zet_palloradan_kimpussa1

lahari_suusta

Ei sitten freedom. Ookoo, pallon oma valinta. Mä yritin.

Hei, arvatkaa mitä! Mul onkin uusi nimi. PINKMAN. Ehkä eniten siks, että nenu ja tassut on hyvinkin pink. Zetor Pinkman, jee! Vaihtelua! Toi pelkkä Zetor alkaa olla melko kulunut jo, ko ihminen sähisee koko ajan, ettei ”ZZZZZETORRRR!!!” saa kiusata Ilonaa. Hä? En kiusaakaan! Leikin vaan. No joskus saattaa lipsahtaa vähän rajummaksi. Äh, voitaisko puhua jostain muusta?

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

11 kommenttia

  1. Pink is beautiful, ja niin on herra Pinkmankin! <3

  2. Sulla on söpö nenä. Ei ihme, että Namukin suvun niin ihastui. Mutta jännä tyyli tuo palloradan pureminen. Ei ehkä tyypillisin, mutta mitäs jos siltä tuntuu!

  3. Pinkmania onkin vaikeampi saada kuullostamaan komennukselta. On niinkuin pehmonimi, ihan kuin sä olet pehmokissa :)

  4. Hyvä idea tuo pureminen, olisi voinut toimiakin. Pinkman, määrätietoinen kaveri!

  5. Zetor, pikku vinkki sulle: ennen kuin sä tulit, en tarvinnut vetskuu mihinkään. Nyt kun sä olet täällä, mulla on vähän väliä jokin vaiva. Laske yhteen.

  6. Sun pitää syöksähdellä ihan täysillä noita sinisiä osia vasten, aina samaan suuntaan, niin jonain päivänä sellanen sininen osa vaan irtoo kokonaan tosta ja tadaa, pallo on vapaa! Mä onnistuin kerran, nyt ei oo taas onnistunu vähään aikaan. Tyls.

  7. Hei kaikki mun kommentaattorit, kiitti hei terveisistä! Nenu edellä mennään! Pallorata on vieläkin ehjä, vaik oon yrittänyt kovasti. Pitää vaihtaa taktiikkaa.

  8. PInkman hei, sä oot niin miäs noine sun puremisjuttuine :D

  9. Pinkman älä pure vaan nuku <3

  10. Maailma on mun! Maailma ei aina tottele, mut ei varsinkaan jos ei yritä!

    Tosta tulee ehkä kuolematon sanonta. No, ite keksin.

  11. Yritys hyvä kymmenen! :)

