Tervetuloa kotiin

Ilona: Mulla on omat kuviot kun ihminen tulee kotiin. Tiätte. Minkä koneen päälle hyppään?

Hoppsan! Pesukoneen päälle mahdollisimman äkkiä!

Hoppsan! Pesukoneen päälle mahdollisimman äkkiä!

No? Nyt alkaa olla kiire! Tuleeko sitä lelliä vai ei?

No? Nyt alkaa olla kiire! Tuleeko sitä lelliä vai ei?

Saisi rapsuttaa...

Saisi rapsuttaa…

No niin, jeeee. Lisääääh.

No niin, jeeee. Lisääääh.

Hihii, pää meni nurin! Nyt on muuten aikas kiva olo!

Hihii, pää meni nurin! Nyt on muuten aikas kiva olo! (Ja leukanahkakin on ehjä taas)

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

17 kommenttia

  1. Jaa tuollainen rutiini! Hyvä rutiini näköjään kyllä. Häntäkin tuolleen mutkalla. Me ei keretä noin, koska Töi:den jälkeen pitää saada heti ruokaa. Pesukoneen päällä päivystetään illalla kun ihminen pesee hampaansa. Minä siis, ei Figo.

    • Kyllä hetken ehtii olla pesukoneen päällä ennen ruokaa! Paitsi että mua kyllä kangetaan siitä pois, jos meen. Kun se on kuulemma ”Ilonan aika, Ilonan paikka”. Hö? Ei siinä mun mielestä mitään LUE.

  2. Kun ihminen tulee töihin-jutusta, mä ensin merkkaan sen jalat kynsillä, sitte kiipeen sen niskaan, hyppään alas ja juoksen niin lujaa kuin tassuista lähtee keittiöön vahtimaan, että se ei vaan missään tapauksessa unohda antaa ruokaa meille!
    -Pena

  3. Ilona ♥

  4. Rutiinit on tärkeitä juttuja, varsinkin näin kivat rutiinit! Eihän palvelusväki ole koskaan unohtanut tätä?
    – Crusoe

    • Ei oo! Kun vessa on heti siinä kun tullaan kotiin suuresta maailmasta. Ei voi väistää mua!

  5. Oi Ilona näytät niin onnelliselta <3

  6. Rutiinit on hyvästä, pysyy ihminen kurissa ja nuhteessa. Pää nurin, söpöä! Niin ja kiva, että leuka on kunnossa.

  7. Rotsenrollkatti

     /  huhtikuu 9, 2016

    sanoisin, että emäntä on onnekas kun sillä on sinut!

    • (Pssst, niin OLEN. Rakastan tuota tyttöä hirmu paljon, vaikka se onkin vähän psyko!)

  8. Me ollaankin onnellisii! Paitsi jos joutuu lähtee kotoo, se ei oo ikinä hyvä juttu. Mutta jos kotona, niin ruoka ja lepo ja lelli on hyvässä tasapainossa!

  9. Aivan ihana rutiini! ♥ Meillä on tuon tapainen Noran kanssa aamuisin kun herään. Pyykkikoneen päällä on ihan pakko saada aamurapsut. :)

    • Ooho, joku muukin on hokannut, että pyykkikone se on hyvä kone! Joo, sama maku.

