Hitusia, kärppäsiä, hättiäisiä ja muita hupeja

Zetor: Mahtava ilta! Ikkunan sisällä oli vaikka mitä pieniä hättiäisiä ja kärppäsiä! Pari saattoi eksyä meikäläisten naposteltavaksikin, naminami. On kyllä hyvä keksintö tää ikkuna! Muuntuu noin vaan tiputeeveeksi ja karkkihyllyksi ja aurinkolomaksi.

zetor uteliaana ilonan luo ikkunalaudalla. Ilonalla tosiaankin taitaa olla jotain etutassuissa

Onksul jotain siinä, Ilona?

On sul! Näytä mulle!

On sul! Näytä mulle!

Ilona jää istumaan kun poitsu tepastelee toiseen päähän lautaa

Se livahti tänne. Mä seuraaan!

tepastelua ja kuikuilua, Zetor

Tralala

edelleen tepastelua ja kuikuilua, Zetor

Traaaaa lalaa OHO!

3 kuvaa kun zetor nousee pitkäksi ikkunaa vasten tavoittelemaan mitälie sitten tavoitteleekin

KÄRPPÄNEN!

KÄRPPÄNEN!

KÄRPPÄNEN! Tänne, kärppänen!

KÄRPPänen

KÄRPPÄNEEEEEN!

Ilona: Kato, saat helpommin kiinni niitä, ketkä on jo ikkunan tällä puolella. Siitä lasista on vähän vaikee päästä läpi. Mut jatka vaan yrittämistä, onhan siinä puolensa. Kuten ilmaista huvia mulle ja ihmiselle.

Edellinen artikkeli
Seuraava artikkeli

16 kommenttia

  1. Saila

     /  toukokuu 14, 2016

    Voi Zetor! :-D Te ootte söpösti aika samankokosii.

  2. Hih, yrittää kärpästä ikkunan toiselta puolen :D

  3. Teil on jänniä juttuja siellä! Jatkakaa, mutta älkää ylirasitusta itseänne.

  4. Oi mikä suloinen kärpästanssi!

  5. Naava

     /  toukokuu 14, 2016

    Se on nyt se kevät ja kesä mistä sulle on vihjailtu. Mä jo tiiän noi jutut kun oon yli kolme.

  6. Oho, ootkin tosi wanha, jopa Ilonaa vanhempi!

  7. Hassut ♥

  8. Ootte ihan höpsöleitä <3

  9. Mahtijätti-ikkuna, vau mikä telkkari! ♥ Ötökkähuvi on parhautta, etenkin kun se päättyy pieneen välipalaan. :) Ihana pirteä Zetor (ja Ilona myös) ♥

    • Onhan se kiva… pestä… tommonen jätti-ikkuna. Mutta itepä ostin, ei voi muita syyttää.

