Mmmmies!

Zetor: Ilona. Hyvä että säkin oot kerännyt vähän lomaläskiä, sillä muuten sä et mahtais mulle kohta painissa mitään!

Ilona: Ai miks muka?

Zetor: MÄ PAINAN NELJÄ KILOO! Wuppiduu, vai mitä?!

Ilona: Kävitsä puntarilla kun hävisit täältä aamulla (ja valitettavasti tulit myös takas)?

Zetor: Joo-o. Autolla mentiin ja sit tuli kans piikki pyllyyn. Ei autossa, ku myöhemmin.

Ilona: Huusitko autossa?

Zetor: EN. Me miehet ei huudeta. Muutaman kauniin laulun lauloin ihmisille menomatkalla, mutta kotimatkalla en viittinyt enää.

Ilona: Neljä kiloo. No oon mäkin varmaan neljä kiloo. Mut silti ei oo kiire painimaan, mielellään oisin ihan rauhassa vaan.

ilona meni nukkumaan laatikoiden päälle ja Zet istui viereen, jolloin Ilona otti kahdella tassulla kiinni hänen hännästä.

Edellinen artikkeli
Jätä kommentti

13 kommenttia

  1. Hyvä poika! Tosin saa vielä kasvaa. Voi olla, että Namu on vielä sua isompi. Mutta vielähän sinä kehitytkin, pojat on vähän hitaita kasvunsa kanssa.

    Vastaa
  2. Aaa Namu nam <3 mut hei, toi vetsku sanoi, että nyt on hyvä paino. Vaikkei se tiennykään että mulla on pienen kissan keenit. Juoksen kyllä lujaa ja paljon, niin että eiköhän toi paino pysy kurissa. Kun taas Ilona, ette ookaan nähneet kuin surkee se on hyppäämään lelun perässä, esim. Mä ponkaisen yli metrin suoraan ilmaan, Ilona viittii hätinä nousta takatassuilleen! Ei tolleen saa huiskia kiinni. Onneks se kumminkin juoksee mun kaa. Edes.

    Vastaa
  3. Mustavalkoiset tytöt voittavat älyllään ei massalla! Max on minua yli kilon painavampi, mutta silti minä voitan!

    Vastaa
  4. Sofi ja Olga

     /  heinäkuu 26, 2016

    Neljä vaivasta kiloo, mä tönäsisin sut kumoon vasemmalla tassulla. t. Sofi
    Teil on söpösti tassut ja hännät sikin sokin tossa kuvassa:) Pepsin kommentti, hih!

    Vastaa
  5. Pepsi, on tää tämmönen tekniikkalaji tää veikan kanssa eläminen! Älytekninenkin! *tassut!*

    Vastaa
  6. Sofi, mulla ei oo mitään sitä vastaan, jos nätit tytöt tönii mua välillä! Että tervetuloa vaan koittaan! (Namu, jos luet, ei tarvi olla mustis, ei se tuu kumminkaan :-)

    Vastaa
  7. Sä oot Zetor kyl niin äijä, olit sitte neljä tai ihan kuin monta kiloo vaan.

    Vastaa
  8. Sul on kilot kohdillaan, Zetukka-man !

    Vastaa
  9. Iso poika! ♥

    Vastaa
  10. Tellis

     /  heinäkuu 28, 2016

    Aivan mahtavaa ! Sä oot äijä Zetor 😸 Ja mahtihyppääjä. WautsiWau!!

    Vastaa
  11. Jee! Hyppään kuin ilffes! IlffesÄIJÄ!

    Vastaa

Kurrrr?

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

