Ihana hetki vuosi sitten

Zetor: Iltsu, muistakko kun tasan vuosi sitten – no, päivän erolla – päästiin luksukkilomalle ja mä tapasin mun ihanan ja ainoan tyttöystävän Namun, ja me nenuteltiin?

zetor istuu nättinä ja miettii

Ilona: En. (Tietenkin muistan, mutta en nyt jaksa, että se alkaa taas horista Namusta ja kuin ikävä sillä on ollut.)

Zetor: Näenköhän mä Namua enää ikinä? Se on kuitenkin ainoo tyttö, siis perheen ulkopuolelta, kenen kaa ollaa nen…

Ilona: (No niin – myöhäistä.)

Zetor: Ei tää meiän romanttinen tarina voi noin vaan päättyä. Ei romantiigga oo sellaista. Musta tuntuu ihan selvästi, että mä vielä tapaan mun rakkaan tyttöystävän. Ehkäpä on parasta, että käynkin heti pesulle!

Ilona tunkee päätään ikkunoiden väliin, hanuri kameraan päin.

Eikö tästä oikeasti pääse ulos?!

Jätä kommentti

13 kommenttia

  1. Tavoitteisiin pitää pyrkiä! Tai ainaski yrittää!

    Vastaa
  2. Uskon kyllä, että te vielä tapaatte. Itse tykkään enempi siitä, että mun ja Sulon ystävyys on ja pysyy tällaisena etäsuhteena, mutta teillä on Namun kanssa eri. Namun kihlaus varmaan vaikuttaa tähän, vaikka sulle onkin se yksi operaatio tehty, mutta te olette vielä nuoria, ja teillä on kokl elämä edessänne. Kyllä te vielä tapaatte!

    Vastaa
  3. Oho joko siitä on vuosi aikaa? Hirveen nopeesti kuluu aika kyllä. Anna Iltsu Zetan vähän muistella, kato sit ku se on niissä haaveissaan, se ei ainakaan pyri sun iholle.
    -P&P

    Vastaa
  4. Kaukoputket on niin ihania, joskin kaihoisia. Mä en ole armasta Pepsiä päässyt koskaan nenutteleen.

    Vastaa
  5. Siis kaukosuhteet. En mä mistään putkista tiedä.

    Vastaa
    • Heh Béla, onks sulla joku tekstiilinsyöttö päällä ku tulee hassuja?
      Kaukoputki ois kans jännä nähä joskus. Ei oo tuttu vehjes!

      Vastaa
  6. Saila

     /  elokuu 20, 2016

    Voi Zetoria, nuori mies ja kaiho…

    Vastaa
  7. Ai sellaisia toiveita, varo vaan ettei toteudu.

    Vastaa
  8. Voi kun mäkin pääsisin nenuttaa Nuppua, oot Zetor onnenpekka!

    Vastaa
  9. Tiän, onnellista on tää!

    Vastaa
  10. Sofi ja Olga

     /  elokuu 21, 2016

    Sulla on nin kaihoisa ilmekin…

    Vastaa
  11. Aina lämmöllä muistaen sitä hetkeä, sitä se on, rakkautta ensisilmäyksellä ♥

    Vastaa
  12. Niih, toka treffit ei mennykään niin hyvin, kun mua jännitti (ja olin kopassa).

    Vastaa

Kurrrr?

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

