Kova poika poseeraamaan

Zet laatikkopåinon päällä, häntä roikkuu ihan suorana reunalta alas ja näyttää älyttömän pitkältä

Kattokaa, mun häntä!

Zet petillä pitkällään, vain häntä ja takajalat näkyy

Hei, kattokaa nyt taas: mun häntä!

Sama kuin äsken petillä, mut nyt kurkistaa kameran suuntaan

Katoitteks te mun häntää?

Ilona lojuu kynnysmatolla ja vetoaa katseella kameraa kohti

Voisko joku avata tään ulko-oven? Mä voisin nyt lähtee. Ihan vähän jos joku nyt auttais, pliis.

Edellinen artikkeli
Jätä kommentti

31 kommenttia

  1. Saila

     /  elokuu 18, 2017

    Sää Ilona ny lähe minnekkä!
    Zetorilla on kyllä ensiluokkaisen söpö häntä. Ja muutkin osat!

    Vastaus
  2. Hyvä häntä sulla! Sopii sulle hyvin.

    Ja Ilona on hyvä ja pysyy kotona vaan.

    Vastaus
  3. Miten jollakin voi olla noin iso ja komea häntä? Ei mulla vaan.

    Vastaus
  4. Voi hämtä sentään!

    Vastaus
  5. Rotsenrollkatti

     /  elokuu 19, 2017

    Poikahan on melkein pelkkää häntää!

    Vastaus
  6. Mä kuulin, että intternetskussa pojat postaa tytöille kuvia hännästään! Niin mä aattelin, että kai munkin pitää, koska oon komea poika. Ja toimiihan tää!

    Vastaus
    • Näättekö? Liian nuori nettiin, mutta ei ite tajua. Tätä nolouden määrää. Heti kun toi ovi aukee, muutan pois täältä…

      Vastaus
      • Saila

         /  elokuu 19, 2017

        :-D

        Vastaus
      • Ehkä sun Ilona vanhempana valtiokissana pitäisi selittää lapselle nää jutut?

        Eihän tässä nyt vielä ole vahinkoa tapahtunut, hyvä häntähän tolla pojalla on, ja ihan asialliset kuvatkin, mutta ettei jatkossakaan kävis mitään…

        Vastaus
  7. Lumoava häntä, Zetor! <3 Ja Ilonan nenupilkku lumosi ihan yhtä lailla! <3 Toivottavasti masu on pysynyt kunnossa!

    Vastaus
    • <3 Kiitos! Masu on nyt hyvä. Vejän Inupektiä joka päivä. En vapaaehtoisesti, mutta multahan ei kysytä.

      Vastaus
  8. Kuule Zetor, teistä tulis ton naapurin Olgan kanssa hienoja yhteiskuvia, molemmilla ihan superhieno häntä!
    Ilona, kannattaa pysyy siellä kotona vaan. Ulkona on kylmää ja märkää, eikä mee kauan, kun tulee jo lunta ja pakkasta eikä sitte voi pieni kissa olla yksin ulkona. Ruokaaki siellä ulkona on paljon vähemmän, kuin kotona.

    Vastaus
    • Mut enhän mä näe sitä Olgaa ikinä ku täällä vaan kuvissa… Mutta joo, hienot hännät hienot kissat!
      Mä kerron sun terveiset Ilonalle ellei se ehdi ite lukee näitä.

      Vastaus
  9. Siis niin hieno häntä! Vähän niinku Kassisella, käpälöisin täysillä ja vähän pureskelisin, jos ois tuolleen esillä. – Seppo

    Vastaus
    • Seppo. Epäilemättä käpälöisit ja vähän pureskelisit. Teidät poitsut tiedetään kyllä täällä!

      Vastaus
  10. Ooh, mikä häntä ♥♥♥

    Vastaus
  11. No mä katon ja on hieno!

    Vastaus
  12. On hieno häntä! ♥

    Vastaus
  13. Phiuwit, hei komistus! Kulmien komein häntä, heittämällä <3

    Vastaus
    • Tää niin toimii! Mitä ne sanoo, että tytöt ei muka tykkäis häntäkuvista. Ainaski joskus joku on sanonut!

      Vastaus
  14. Sofi ja Olga

     /  syyskuu 3, 2017

    Hei, mites meillä on jäänyt tää postaus huomaamatta?
    Mut on siis tosi ihqu häntä, niin kaunis ja pitkä! Ihan kun mulla, niinkin P&P ihminen tuolla jo sanoikin 😀 Mites me voitais tavata ja vertailla häntiä ihan livenä, pitääpä miettiä. – Olga

    Vastaus
    • Postataanko me ihan liikaa? :-D Kiitti vaan häntäkehuista. Ekana voitais tavata skypessä! Vertautuu ne hännät siinäkin! Miu! Mau!

      Vastaus

Kurrrr?

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

