Superkakkaa

(Harmaa) Voi vitsi, Vincentillekin oli näköjään sattunu kakkavahinko.. niin ja mulle kans… :-o No ei näille voi mitään, joskus vaan osuu kohdalle!

Tänään aamulla ekana joskus viiden maissa Musta alkoi puklata ruohoo = herätettiin ihmisorja siinä sit ekan kerran. Se hyppää kyl hyvin laattausäänistä, ei paljo kysellä onko jalat jäykät tai pääseekö kävelee, tsihii! Musta ei kyl puklannu paljoo, niin että ei ollu paljoo siivoamistakaan.

Yhdeksän maissa mä sit, no äh kaikenlaista pääs tapahtuu, ja sit mä istuinkin jo ihmisen sängynpäädyssä viheltelemässä. Ihminen heräs että ”mikä helv täällä haisee, pierasitsä uuniliha siinä mun nokan eessä?” ja yyh-yyh huitomaan hajua pois, mut eihän se haju lähteny. No ei kai, kun olikin kikkare matolla petin vieressä, ja toinen keittiössä ja vielä pikkasen eteisessä. Noku kakka oli jääny kesken, oli vaan tullu kiire pois laatikolta! Emmä nyt muista miksi.

Mut kuulemma mä oon taas Tarkkailussa – ette varmaan voinu arvata… Peppu on katottu, joo, ja ihminen tuijottaa aina mietteet naamassa kun mä pesen pakoputkea. Se miettii että sattuko mua laatikolla vai miks mä tolleen hypin kesken. Mä oon vähän tämmönen peppuongelmatapaus; nyt jänskättää vaan, pitääks taas lähtee lääkärille vai oliks tää nyt tässä. Huoh.

Niin, ihminen sanoi, että nyt on kahdesti käynyt niin että se on herännyt hajuun. Pelkkään hajuunkin voi herätä, eiks ihmeellistä? Joskus aiemmin se asui Kaukaan tehtaan vieressä, ja sieltä kerran pääsi kunnon lojaus saastetta keskellä yötä ulos (juu ihan vahingossa varmaan), ja niinq siihen kun heräs niin tiesi olevansa hereillä. Koko kaupunki puhui siitä pöllähdyksestä monta viikkoo. Ja nyt sit meikän kakka pääsi samoille lukemille hajuvekkareissa kuin sellutehdas. Voin sanoo että vähän vetää ylpeex nyt.

Seuraava artikkeli
Jätä kommentti

11 kommenttia

  1. Öhh, mullekki kerta aikaisemmi käynyt JUST tollee, ett tuli jotai tärkeempää… Mutt mitäs tosta, kakkaa se vaa on ja ihmiset siivoo. Sitä vartenha orjat on. Meill taas mamiska uhkaa tehdä must karvahatun jouluks, häntä paikallaan taakse ja tassut kuulemma solmitaa leukoje alle! Vähäks äreetä touhuu noilta, hei!

    Tykkää

    Vastaus
  2. hei ei tommoselle voi mitään. Meitsikin vetää itteeni pitkin parkettia jos sattuu joku kokkare jäämään mun sievään pyllyyn kiinni. Hyvin se siihen parkettiin liimaantuu…ja joo täälläkin uhkaillaan kaiken näköisellä ovimattotekosilla ja turkinjatkejutuilla. Ei niinkuin pientäkään ymmärrystä että semmoista sattuu.Ja just niin että kun kert on orjii niin hommiin vaan..
    Eiks joo ole kumma että pelkkään hajuun voi herätä. Mä heräsin tos yks päivä kun Leksa paukutteli menemään mun nenän edessä. Päästi semmoinen paukale että mä pelästyin ja katoin sitä ihan h-moilasena ….sekin katto h-moilasena mutta omaa pebaa..niinkuin että mikä siellä paukuttelee. ei se tajuu vieläkään mikä se on

    Tykkää

    Vastaus
  3. Harmaa

     /  11 heinäkuun, 2007

    Uhkailusta, joo! Meil on tää ’joulupaisti’ ihan ykkösenä, aina se vaan ruokaa ajattelee. Niin, ja ’rukkaset’ on sitte toinen. Ihme touhuu! Mehän tääl kumminkin omistetaan kaikki, niin että vissiin me saadaan vähän kakatakin ympäriinsä?!

    Tykkää

    Vastaus
  4. Pyllypyykille jouduttiin meilläkin hiljattain. Neiti mustavalkoisen persukseen oli myös käynyt vähän tekovahinkoa joten pikkuista aamupyykkiä tiedossa, ja kyllä siihen hajuun herää helposti klo 7.00 aamulla. No tytskä ei ollut kovinkaan pahoillaan pyykkäyksestä, sillä varsin ikävähään ne haisevat siellä pyrstössä ovat.

    Tykkää

    Vastaus
  5. afraidofamericans

     /  12 heinäkuun, 2007

    Meidän paras kissankakkahuumoripläjäys on seuraavanlainen: Ostin eläinlääkäriltä hyvin kallista, vanhoille kissoille tarkoitettua ja erityissuunniteltua ruokaa. Lokkikissa ahtoi sitä tietenkin napansa täyteen. Seuraavana aamuna herätessämme saimme huomata, että Lokki oli saanut kunnon kuraripulin jonka jälkeen hän oli pyyhkinyt persiensä joka ikiseen mattoon joka kämpästämme löytyi. Vaaleat matot oli suurella vaivalla pesty tasan viikko sitten. Ei kun nämä suuritöiset suklaaraitaiset lattianpeitteet vaan uusiksi pyykkiin. Oli elämän absurdiudessa loppupäiväksi ihmettelemistä.

    Tykkää

    Vastaus
  6. Mein mami aina sanooki, ett ihan toiseks (viissi MUN jälkee tiätty) enite se rakastaa mein talopesulan MATONPESUKONETTA, ku tulee vähä ykää, kaavoi, kakkeliskaa ja semmost. On sill kyll aika useen asiaa sinne *virn*, viimeks oli kyll sen oma vika (tai, no jaa) ku se käveli verisell jalall vaaleell matoll (mä olin purettanu-raapittanu ekaks!) =E

    Tykkää

    Vastaus
  7. Tsihihi, onhan se hyvä että Zihmisen hajuhermot kehittyy! Hajuherätyskello, hih. Mäkin koitan seuraavan kerran tommosta, oon nimittäin ite tähän asti vaan pis… no kyl sä tiät, aamuyöllä peitolle kun äiskä ja iskä on siellä alla nukkumassa. Sekin kyllä herättää! :D En mä tiedä miks mä oikeestaan teen niin, haluun vaan ne hereille. Ei siihen nyt tarvii olla niin kummosta syytä. Ni.

    Tykkää

    Vastaus
  8. Täytyy pitääkin mieles jos mami tekee kamalaa,nii mäpäs
    kostan, kakkaan kans (väärään) paikkaan.Ei mami kyl vähästä
    suutu mut toi saattais olla semmonen temppu et saatais
    kuulla mitä me oikee ollaa.

    Tykkää

    Vastaus
  9. Hih, sattuuhan sitä. Ja wau! Tääll on uudistuttu! Hianoo on. Mutt tost kakkajutust vielä. Mä en oo ikinä kakannu mihkään ns. väärään paikkaan. Onks mussa joku vika? :D No, ehkä mäkin vielä joskus, jahka saan kunnon syyn :D. Mutt mua ei kyl uhkailtas rukkasista ja kinkuista ja sun muista :D :D Joo-o, mä tiedän, kattokaas noi orjat rakastaa mua niin paljo, ettei ne ees leikillään sanois mulle sellasta :) On ne kyl sanonu tuhmaks pojaks, jos mä oon tehny jotain mist ne ei tykkää. So what. Entäs jos just mä tykkäsin tehä sitä siin kohtaa. Niikerta.

    Tykkää

    Vastaus
  10. Eihän sille maha mitään. Upee uusi sivupohja muuten teillä!
    Mulle ei tommosta isoa hätä vahinkoa ole käyny mutta keväällä kävi niitä pissavahinkoja muutama ja hih..Tein mä tarkoituksella semmoiset lirut emännän veljen kenkiin, mitäs käy vieraissa katsomassa kissoja ja koiria, hyi mokomaa. Saipahan ansionsa mukaan.

    Paras tapa herättää ihmiset on kakoa kuin oksentaisi ne on ylhäällä kuin puhjontikut, sen homman osaa Misse ja Tyyne eikä ne oikeesti oksenna kuin joskus karvapalloja.

    Tykkää

    Vastaus
  11. Harmaa

     /  13 heinäkuun, 2007

    Joo me vaihettiin pohjaa nyt kun ei ennen uskallettu. Oli se ruohopohjakin tosi kiva, niinq Omat Ruohot :) Mut pitää välillä käydä muualla. WordPressillä ei vaan oo ihajjust kissoille sopivaa pohjaa, nin pitää sitten valita toiseksparhaista.

    Upeeta & mahtavaa, että kakka-asiat herätti näin paljon kommentteja, asia on näköjään tärkee. Ja hienoaa kans, että en oo ainoo jolta välillä lipsuu, vaan että kaikenlaista sattuu kaikille.

    Nyt meil on kamerassa usuia kivoja kuvia, pitää sanoo ihmiselle että alkaa valuttaa niitä tänne kohta nopsaan. Kamera menee taas pois ensi maanataina (jipii!).

    Tykkää

    Vastaus

Kurrrr?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.